Pay for parking
Get started with charging
Rent parking
Make an appeal
Report a service issue
Login
Get the app
Products
System features
System add-ons
Hardware & installation

Som Supportmedarbetare är du företagets första och viktigaste kontaktpunkt mot kunden. Du är rösten utåt och den som säkerställer att våra kunder får den förstklassiga service de förväntar sig. Rollen är operativ och ditt fokus är att effektivt hantera och lösa inkommande kundärenden. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i supportteamet och rapporterar till en Support Lead.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Aktivt och kontinuerligt bearbeta inkommande kundärenden via vårt ärendehanteringssystem.
Ge service och support till kunder via telefon, chatt och e-post.
Säkerställa att alla ärenden hanteras professionellt, korrekt och inom uppsatta tidsramar.
Hantera och följa upp mer komplexa ärenden och överklaganden enligt fastställda rutiner.
Följa avdelningens gemensamma processer och bidra till att hålla våra system välorganiserade.
Aktivt bidra till en positiv, hjälpsam och stark teamkultur.
Vi letar efter servicestjärnan som är lösningsorienterad, noggrann och positiv. Du är en lagspelare som förstår att din insats är avgörande för både kundnöjdheten och teamets framgång.
Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av en serviceroll, t.ex. kundsupport, kundservice eller administration.
Är en utmärkt kommunikatör och hanterar obehindrat både telefon och skrift (chatt/e-post). På svenska och engelska.
Har systemvana och är snabblärd i nya digitala system.
Är strukturerad och trivs med att arbeta metodiskt efter uppsatta rutiner.
Är en sann lagspelare som bidrar till teamets mål och en god stämning.
Trivs i en miljö med högt tempo där ingen dag är den andra lik.
En central roll:
Du är en avgörande del av kundupplevelsen och företagets ansikte utåt.
Ett fantastiskt team:
Bli en del av en hjälpsam och positiv teamkultur där vi stöttar varandra och har roligt på jobbet.
En het produkt:
Du blir expert på en marknadsledande plattform i en bransch som kokar.
Tillväxtresa:
Få chansen att utvecklas i ett bolag som växer i rekordfart.
Kultur & arbetsmiljö:
Vi är ett bolag som tror på energi, glädje och gemensamma framgångar. På kontoret i Sickla hittar du allt från golfsimulator till pingis, biljardbord –och ett team som trivs tillsammans.
Låter det här som du? Vänta inte – ansök idag och bli en del av Parkit-resan!